פרחי עיצוב - וילה סוקה
דף הבית > מאמרים > הצעות לתכנון נכון של אירוע עסקי > הצעות לתכנון נכון של אירוע עסקי

çõ éîéï - åéìä ñå÷ä  הצעות לתכנון נכון של אירוע עסקי  çõ ùîàì - åéìä ñå÷ä

אולי בעולם הווירטואלי של ימינו אירוע חי ונושם נראה קצת מיושן, אבל האמת היא שאירוע שכזה עדיין יכול לספק דרך עוצמתית ויעילה לשיפור קשרי הלקוחות, לבניית הלויאליות, לחיזוק המוניטין של העסק שלכם וליצירת באז
סביב המוצרים או השירותים שאתם מספקים

היום אפשר לתקשר ישירות עם לקוחות, ספקים ומומחים באמצעות מדיות חברתיות כמו טוויטר, פייסבוק ולינקדין ואפשר לדבר ולשתף מידע באמצעות טלפון אינטרנטי או וובינרים.


כלומר, כשאפשרויות מופלאות שכאלה נמצאות במרחק של לחיצת עכבר, למה בכלל להתאמץ ולהיכנס להוצאות שכרוכות בקיום אירוע עסקי במקום מיוחד, כמו למשל מלון בוטיק בגליל.

 

הנה כמה מהיתרונות של אירועים עיסקיים והשלבים הנדרשים לתכנון אירוע מוצלח:

 

יתרונות האירוע העסקי

1. אירוע פנים אל פנים מספק דרך מצוינת לטיפוח קשרים אישיים עם לקוחות וספקים.
2. אירועים מאורגנים כיאות עשויים לחזק את המותג שלכם, לבנות או לחזק את נאמנות הלקוחות, להגדיל את המכירות וליצור הפניות חדשות. אירועים שכאלה הם גם הזדמנות להתחברות אישית עם הלקוחות או הספקים ולבניית מודעות קהילתית.
3. אירוע עסקי יכול לסייע בבניית רשת שמורכבת מלקוחות או ממומחים בתעשייה, לעזור לפיתוח המקצועי שלכם ולשיתוף ברעיונות. בנוסף, קשרים בלתי מתוכננים שיתרחשו בעת האירוע יכולים להוביל לחדשנות, להזדמנויות חדשות ולשותפויות חשובות.

 

תכנון וביצוע

כדי לתכנן ולארגן אירוע עסקי יש להשקיע זמן ומאמץ וכמובן נדרשים גם כישורי ניהול טובים. השלבים הבאים עשויים לסייע לתכנון ולבצוע כנס עסקי מוצלח:

 

שלב א': זהו את המטרה שלכם

הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לחשוב היטב למה בכלל אתם רוצים לקיים את האירוע, להגדיר מטרה משמעותית ולהשתמש בהגדרה זו כדי להנחות את שאר ההחלטות. לדוגמה: להודות ללקוחות או ללמד את הלקוחות או הספקים הפוטנציאליים על מהות הארגון שלכם?
כיוון שהכנת אירוע דורשת השקעה גדולה של זמן, כסף ואנרגיה, חשוב לוודא שאכן אירוע עסקי הוא הדרך הטובה ביותר להשגת המטרה שהצבתם.

 

שלב ב': זהו את קהל היעד שלכם

לאחר הגדרת המטרות, תכננו את רשימת האורחים. בדרך כלל מזמינים את לקוחות היעד, אבל אפשר להשתמש בהזדמנות זו ולהיפגש גם עם עובדים פוטנציאליים, ספקים קיימים, שותפים עסקיים פוטנציאליים או קבוצות אחרות שחשובות לעסק שלכם.

 

שלב ג': בחרו את הזמן והמקום

זמן האירוע ומיקומו משפיעים על מספר האנשים שישתתפו באירוע. כאשר אתם בוחרים מקום התבוננו על האפשרויות מנקודת מבטם של אורחי האירוע. וודאו שהמקום בטוח ומואר היטב, עם שפע של חניה ונגישות נוחה. כדי לעודד את ההשתתפות, בחרו במקום שקל להגיע אליו גם בתחבורה ציבורית.
כשאתם קובעים את זמן האירוע בדקו שלא מתקיימים באותו יום אירועים חשובים אחרים, כמו משחק כדורגל חשוב או קונצרט רוק שישאב המוני צופים.

 

שלב ד': תכננו את התקציב

אם לא מקפידים על עמידה בתקציב, העלויות יכולות לצאת במהירות מכלל שליטה. לכן, חשבו מהו גובה הסכום שתוכלו להרשות לעצמכם להוציא על האירוע, ושאלו את עצמכם אם ההוצאה אכן תאפשר לכם להשיג את המטרות.

 

שלב ה': תכננו את החוויה כולה

איזה סוג של חוויה אתם רוצים שהמשתתפים באירוע יחוו? בהתאם לתשובה תכננו את האביזרים הנדרשים (רמקולים, מסך, מקרן, שולחנות עגולים, קייטרינג ועוד).


לסיכום, הזמן שלוקח לתכנן ולארגן אירוע עסקי יכול להשכיח מכם למה בכלל אתם רוצים לארגן אותו. דברים יכולים להשתנות במהלך התכנון ואתם עלולים לאבד את המיקוד במטרה הכללית שלכם. השתמשו בשלבי התכנון כדי לוודא שהאירוע עונה על הציפיות ומספק את היתרונות שאתם מצפים להשיג.

פתח סגור
פרחי עיצוב - וילה סוקה